30.05. privremeno na 3 mjeseca iskljucio internet i fixni tel. I trajno odjavio MAXtv.
Zbog radova u stanu.
Rekose mi kako ce se nakon 90 dana sve usluge automatski ukljuciti; dakle fixna linija te internet.
Veceras mi elektricar slozio router i vidi vraga - nema interneta ?
0800 9000 i kazu "kako je greska u sustavu i kako nisu pustili brzinu te da ce problem prosljediti tehnickoj sluzbi, koja ce ga rjesiti za par dana"...
A, "majstori" uredno poslali racune za 9,10 i 11 mjesec, koje sam podmirio... za internet.
Sutra idem u T-Com traziti pravicu... naplacivali mi 3 mjeseca uslugu interneta koju nisu omogucili... :)20
Kompenzacija, prebijanje na iducim racunima, povrat novca, neka oprema... mobitel... vidjecemo...
Sredio sam problem... konačno... :)34
Nakon barem sedam uzaludnih i beskorisnih poziva prema help desk 0800 9000...
Otišao danas u T-Centar, razgovarao s voditeljicom; žena nazvala i expressno rješeno !
Bila neka ljubazna i uslužna pa rekoh; idem probati na finjaka, umjesto da se bunim i protestiram... isplatilo se...
13 dana im je trebalo da aktiviraju brzinu, kako bih mogao koristiti internet + intervencija voditeljice T-COM centra... :)22
Gospodji svaka cast... sutra joj nosim 20 dkg kave...
Žalba je u postupku... sporno je oko 200 kn, koliko iznose plaćeni računi za 9, 10 i 11 mjesec, odnosno plaćeni flat promet, koga nisam mogao koristiti zbog deaktivacije i propusta T-Com, radi iskljucenja brzine.
Pa budemo vidjeli...
Edited by user
2012-12-27T18:38:40Z
|
Reason: Not specified