Prema iskustvu s drugom mrežom, taj "brojač" koji se dobije sa stickom je neprecizan i ne mora nužno predstavljati realnu potrošnju. Npr. Tele2 uzima kao relevantnu informaciju samo onaj iznos koji dobiješ slanjem sms poruke za provjeru, a ovakav brojač uopće ne uzima u obzir. Inače, te žalbe i prigovori teško će ti uroditi plodom, službe za korisnike su ti jednostavno tako osmišljene da se prigovori mogu slati samo pisanim putem, nemaš neki šalter di možeš otići. Odlaziti npr. u T-centar i tamo vikati na ljude nema smisla jer oni su isto samo šljakeri koji obavljaju posao i nemaju nikave posebne mogućnosti da ti ikako riješe problem. Do pizduna koji imaju neke ovlasti ne možeš doći, možeš samo slati faxeve, mailove, nazivati SZK i sl., pa ako ti netko nešto odgovori, dobro je. Lopovi su se osigurali.
Ovo za korištenje sticka u roamingu... LOL
Tu nije ni 1% krivnja mobilnog operatera. Jebote, pa sms poruke u roamingu znaju biti 7-8 puta skuplje, a kamo li internet, i to još download. Osobno me ništa ne bi natjeralo da si kupim taj stick, a posebno ne na pretplatu, ni za živu glavu.
"Imam dobru vijest za sve koji su uplatili osiguranje u slučaju avionske nesreće..."